Söker du digitala experter?

Vi har konsulter som är specialiserade inom flera områden av digital marknadsföring. Genom att insourca våra konsulter tar du ägandeskap över din digitala marknadsföring samtidigt som vi arbetar tillsammans för att förbättra resultaten.

Läs mer om våra tjänster

Hur vi arbetar

Vi arbetar datadrivet på riktigt och det är något vi har med oss från första möte hela vägen till slutleverans.

1. Analys

Analys genomsyrar hela vår organisation och lägger grunden för ett väl utfört arbete digitalt.

2. Strategi

Efter analys av nuläge hjälper vi dig med avancerad digital strategi som är kanaloberoende.

3. Utförande

Vi utför digital marknadsföring med fokus på trafikanskaffning och konverteringsoptimering.

4. Repetition

Man blir aldrig ”klar” utan nästa steg efter utförande är alltid Analys.

Kundomdömen

format_quoteVi har varit kund hos Anegy i många år och jag känner att de är lyhörda och proaktiva vilket gör att jag som kund känt mig väldigt trygg i deras händerformat_quote
Anna Stark
SSF
format_quoteAnegy är otroligt duktiga på SEO och har ett professionellt och ödmjukt bemötande. Skulle gärna anlita Anegy igenformat_quote
Tove Wredler Wennström
format_quoteDet känns otroligt skönt att jobba med ett så proaktivt, ansvarstagande och transparent företag där jag aldrig behöver påminna om vad som ska göras.format_quote
Katarina Eklöf
Electrolux Home

Ett urval av våra kunder

Unionen
Almi
Assa Abloy
Ikea
Nordnet
Telia
Samsung
Resia
H&M
Audi
Bonava
Electrolux
bild på engagerat innehåll

3 sätt att skapa mer engagerande innehåll

14 millisekunder. Så lång tid tar det för oss att uppfatta vad en bild föreställer. Inte konstigt att det går undan när man scrollar i Instagramflödet när ens hjärna även ständigt utvärderar ”Är detta intressant nog att ta del av?”. Under en mycket inspirerande...

Läs mer

bild på personer som surfar från mobilen

Det mobila tar över! Vad kan du om AMP?

Efter IIS senaste rapport Svenskarna och Internet 2017 råder det ingen tvekan om att den mobila användningen stadigt ökar i Sverige. Kanske till och med snabbare än vad vi räknat med. För i samma takt som användningen stiger, ökar även frustrationen hos...

Läs mer

bild på annonsering

Så påverkas din displayannonsering av KPI:n viewability

Displayannonsering har genom tiderna visat sig vara betydligt starkare än övriga digitala kanaler på att driva awareness och nykundsförvärv [1]. MEN för att driva awareness är det viktigt att annonsören delvis kan veta hur många impressions (visningar) som en...

Läs mer