Söker du digitala experter?

Vi har konsulter som är specialiserade inom flera områden av digital marknadsföring. Genom att insourca våra konsulter tar du ägandeskap över din digitala marknadsföring samtidigt som vi arbetar tillsammans för att förbättra resultaten.

Läs mer om våra tjänster

Hur vi arbetar

Vi arbetar datadrivet på riktigt och det är något vi har med oss från första möte hela vägen till slutleverans.

1. Analys

Analys genomsyrar hela vår organisation och lägger grunden för ett väl utfört arbete digitalt.

2. Strategi

Analys genomsyrar hela vår organisation och lägger grunden för ett väl utfört arbete digitalt.

3. Utförande

Vi utför digital marknadsföring med fokus på trafikanskaffning och konverteringsoptimering.

4. Repetition

Vi utför digital marknadsföring med fokus på trafikanskaffning och konverteringsoptimering.

Kundomdömen

format_quoteDet känns otroligt skönt att jobba med ett så proaktivt, ansvarstagande och transparent företag där jag aldrig behöver påminna om vad som ska göras.format_quote
Katarina Eklöf
Electrolux Home
format_quoteVi har varit kund hos Anegy i många år och jag känner att de är lyhörda och proaktiva vilket gör att jag som kund känt mig väldigt trygg i deras händerformat_quote
Anna Stark
SSF
format_quoteAnegy är otroligt duktiga på SEO och har ett professionellt och ödmjukt bemötande. Skulle gärna anlita Anegy igenformat_quote
Tove Wredler Wennström

Ett urval av våra kunder

Unionen
Almi
Assa Abloy
Ikea
Nordnet
Telia
Samsung
Resia
H&M
Audi
Bonava
Electrolux
bild på data
Uncategorized

Så använder du din egen data i annonsering!

Vi har alla hört att vi ska använda vår egen data i annonsering, men det är sällan någon förklarar hur du ska tänka, vad som är din egen data och hur du använder den. I det här inlägget kommer vi ge några tips på vägen till att utnyttja det du vet, för att...

Läs mer

bild på röstsök
Uncategorized

Optimerar ni för röstsök?

Vissa SEO trender är mer kortlivade än andra. Många kunder frågar än idag lite nyfiket ”det här med röstsökning, kommer det verkligen slå igenom?” och svaret de får från mig är ett bestämt JA! Enligt Google själva använde hela 41% av...

Läs mer

google adwords
Uncategorized

Google Adwords: Köp inte bara ord – Köp kvalitet

”Vilka ord borde vi köpa?” ”Vilka ord köper vi?” ”Ska vi köpa många eller få ord?” ”Vilka ord köper våra konkurrenter?” Om ni arbetar med Google Ads eller har någon som gör det åt er så har någon av dessa frågor säkert varit på tapeten både en och sjutton gånger....

Läs mer