Datadriven approach – de grundläggande stegen
För er som har följt bloggen ett tag så kanske ni minns det förra inlägget om big data. Vi tänkte fortsätta på samma spår, men den här...
För er som har följt bloggen ett tag så kanske ni minns det förra inlägget om big data. Vi tänkte fortsätta på samma spår, men den här...
Vi har alla hört att vi ska använda vår egen data i annonsering, men det är sällan någon förklarar hur du ska tänka, vad som är din...
Vissa SEO trender är mer kortlivade än andra. Många kunder frågar än idag lite nyfiket ”det här med röstsökning, kommer det verkligen...
”Vilka ord borde vi köpa?” ”Vilka ord köper vi?” ”Ska vi köpa många eller få ord?” ”Vilka ord köper våra konkurrenter?” Om ni arbetar med...
Den 17 januari 2018 gick Google ut med nyhet om en kommande uppdatering som kommer påverka ...
Som före detta PR-konsult kommer jag ofta på mig själv att tänka tanken ”det hade inte varit dumt att ha lite kunskaper inom SEO när...