Söker du digitala experter?

Vi har konsulter som är specialiserade inom flera områden av digital marknadsföring. Genom att insourca våra konsulter tar du ägandeskap över din digitala marknadsföring samtidigt som vi arbetar tillsammans för att förbättra resultaten.

Läs mer om våra tjänster

Hur vi arbetar

Vi arbetar datadrivet på riktigt och det är något vi har med oss från första möte hela vägen till slutleverans.

1. Analys

Analys genomsyrar hela vår organisation och lägger grunden för ett väl utfört arbete digitalt.

2. Strategi

Analys genomsyrar hela vår organisation och lägger grunden för ett väl utfört arbete digitalt.

3. Utförande

Vi utför digital marknadsföring med fokus på trafikanskaffning och konverteringsoptimering.

4. Repetition

Vi utför digital marknadsföring med fokus på trafikanskaffning och konverteringsoptimering.

Kundomdömen

format_quoteDet känns otroligt skönt att jobba med ett så proaktivt, ansvarstagande och transparent företag där jag aldrig behöver påminna om vad som ska göras.format_quote
Katarina Eklöf
Electrolux Home
format_quoteVi har varit kund hos Anegy i många år och jag känner att de är lyhörda och proaktiva vilket gör att jag som kund känt mig väldigt trygg i deras händerformat_quote
Anna Stark
SSF
format_quoteAnegy är otroligt duktiga på SEO och har ett professionellt och ödmjukt bemötande. Skulle gärna anlita Anegy igenformat_quote
Tove Wredler Wennström

Ett urval av våra kunder

Unionen
Almi
Assa Abloy
Ikea
Nordnet
Telia
Samsung
Resia
H&M
Audi
Bonava
Electrolux
Uncategorized

Vanliga begrepp inom teknisk SEO

Google har makt, det är ingen nyhet, men med makt kommer även stort ansvar. Enda sedan start har Googles vision varit att göra all världens information tillgänglig, sorterad efter relevans och kvalitet, för att göra sina användare så nöjda som möjligt. Begrepp så...

Läs mer

bild på personer som mäter resultatet av content marketing
Uncategorized

Så mäter du resultatet av content marketing bättre!

“Nöj dig aldrig med datan du får”– så lyder Google Developer experten Simo Ahavas motto. Data är komplicerat och inom content marketing kan det vara svårt att veta vad och hur man ska mäta resultat; men Simo Ahava tycks ha svaret. Först och främst, varför ska man...

Läs mer